نوشته شده توسط : هلدینگ صنایع برتر

لوله کاروگیت:

لوله کاروگیت با ساختار منحصر به فرد در مصارف مختلف استفاده می شود.لوله کاروگیت از پلی اتیلن دوجداره می باشد که شکل ظاهری ان از دو دیواره که سطح داخلی ان به رنگ های زرد و ابی و قرمز و صاف و صیقلی است.دیواره بیرونی ان سطحی شیار دار است که به رنگ مشکی است.لوله کاروگیت به علت شکل ظاهری خاص دارای استحکام بالا و مقاومت بالا می باشد که می تواند در برابر فشارکاری بالا بسیار مقاوم باشد و هیچ گونه اسیبی به ان وارد نشود.امروزه لوله کاروگیت جایگزین لوله های سنتی شده است و به صورت گسترده در سراسر جهان از ان استفاده می شود. لوله های کاروگیت برای اولین بار در اوهایو و کالیفرنیا در سال 1967 و به دنبال اختراع دستگاه های اکسترود کننده راه راه در آلمان (1961) تولید و نصب شد

کاربرد لوله کاروگیت:

لوله های کاروگیت در مصارف مختلف استفاده می شود که در زیر بیان شده است:

زهکشی طوفان

زهکشی زیر سطحی

فاضلاب بهداشتی

جمع آوری شیرابه

انتقال آب وگاز

مزایای لوله کاروگیت:

هزینه: لوله های کاروگیت قیمت کمتری نسبت به سایر لوله ها دارند.

استفاده آسان: این نوع لوله ها، حتی در قطرهای بزرگتر، سبک هستند. استفاده، ذخیره و حمل و نقل را آسان می کند.

انعطاف پذیر: لوله کاروگیت قابل خم شدن هستند و برای پروژه هایی که نمی توان از لوله های جامد استفاده کرد ایده آل است.

از مزایا لوله کاروگیت نیز می توان به مقاومت بالا ان دربرابر خوردگی،پوسیدگی،سایش،ترک خوردگی و..،مقاوم دربرابر مواد شیمایی و عدم واکنش پذیری ان،ضد نشست،بادوام و عمر طولانی،قابلیت تولید درابعاد و ضخامت و قطر مختلف،اتصالات متنوع و..اشاره کرد که سبب شده است تا از لوله کاروگیت در کاربردهای مختلف استفاده شود.

استاندارهای لوله کاروگیت:

استاندارDIN 16961

 استاندارد ISO 9969

استاندارد EN 13476

استاندارد EN 1446

روش های تولید لوله کاروگیت:

همانطور که گفته شد لوله کاروگیت در ابعاد و سایزهای گوناگون تولید می شود که به دو صورت کلی لوله کاروگیت و لوله کاروگیت اسپیرال تولید می گردد.تنها تفاوت لوله کاروگیت و لوله کاروگیت اسپیرال در نحوه تولید ان ها است.در تولید لوله کاروگیت مواد پلی اتیلن به صورت یک پارچه قالب گیری و پرس می گردد اما در تولید لوله های اسپیرال کاروگیت شیوه تولید متفاوت است.در واقع در تولید لوله کاروگیت اسپیرال پروفیل اصلی یا همان برجستگی های روی لوله توسط  اکسترودری که پروفیل لوله را تولید می کند پس از سرد شدن و گذشتن از آب داخل وان خنک شده و به صورت مارپیچ رول  می شود و سپس توسط اکسترودر این پروفیل به هم جوش می گردد و لایه داخلی مستر بچ داخل لوله ها تزریق می گردد. پس از تزریق لایه داخلی به لوله اسپیرال کاروگیت که به رنگ زرد است توسط غلتک های قرار گرفته  با فشار بالا به سطح داخلی لوله چسبانده می شود. این لوله ها معمولا در سایزهای بالا یعنی از سایز 1000 الی 3200 تولید و ساخته می شود.

اتصالات لوله کاروگیت:

متقاطع چهار راهی: برای انشعاب گیری از خط اصلی لوله به 4 مسیر گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

متقاطع چهار رااتصالات کاهنده: این اتصالا جهت کاهش یافتن سرعت جریان سیال درون لوله کاروگیت مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای انشعاب گیری از خط اصلی لوله به 4 مسیر مختلف استفاده می شود.

زانویی 45 درجه: به منظور انتقال مسیر لوله به سمتی دیگر با زاویه 45 درجه استفاده می شود.

زانویی 90 درجه: از این نوع اتصال به منظور تغییر مسیر لوله به سمتی دیگر استفاده می گردد.

سه راهی 45 درجه و 90 درجه: از این نوع اتصالات کاروگیت برای 3 شاخه کردن مسیر جریان سیال استفاده می گردد.

چهار راهی 45 و 90 درجه: از این نوع اتصال نیز جهت 4 شاخه کردن مسیر اصلی جریان سیال به کار گرفته می شود.

چهار راهی دو جداره: از این نوع اتصالات برای مسیرهایی با فشار بالای جریان سیال استفاده می گردد.

زانویی 135 درجه: برای پروژه ها جهت اتصالات غیر متعارف در مسیر،مناسب می باشد.

مغزی: هنگامی که قصد دارید لوله کاروگیت به قسمت های مختلف مسیر وصل شود.

اتصالات نر و مادگی: برای پیچ کردن لوله ها مخصوصا در اتصالات فلنجی

بوشن:این اتصال زمانی استفاده می شودکه دو لوله ای که می خواهند به هم وصل شوند قطر شبیه به هم ندارند.

فلنج: از این اتصالات لوله های کاروگیت برای متصل کردن لوله ها به شیوه ای کاملا امن و محکم و بدون احتمال نشتی و نیاز به آب بند استفاده می شود.

نصب لوله‌های کاروگیت از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد, با در نظر گرفتن عالی بودن کیفیت لوله‌های کاروگیت اگر نصب لوله‌ها به درستی و طبق استاندارد انجام نپذیرد خط لوله به درستی کار نکرده و به مرور زمان دچار مشکل خواهد شد.

فشار حلقوی در لوله های کاروگیت:

فشار حلقوی لوله کاروگیت یا مقاومت حلقوی لوله، شاخصی است که بیان می کندلوله کاروگیت تا چه حد در برابر فشارهای خارجی مقاومت می کنند. فشار حلقوی لوله کاروگیت بر حسب واحد کیلونیوتن بر متر مربع (KN/M2) اندازه گیری می شود.فشار حلقوی در لوله های کاروگیت عبارت است از میزان فشار بر حسب کیلونیوتن، که بر واحد سطح لوله بر حسب متر مربع وارد می شود. اگر لوله  کاروگیت که به درستی نصب شده‌ باشد می‌تواند در برابر A.A.SH.TO HS - ۲۵ با حداقل ۱ فوت (30 سانتی متر) پوشش برای لوله تا قطر لوله بزرگ‌تر (۱۲۰۰ میلی‌متر)، یا ۲ فوت (60 سانتی‌متر) پوشش برای قطر لوله بزرگ‌تر مقاومت کند.

ابعاد لوله کاروگیت:

لوله کاروگیت از سایز ۱۱۰ میلیمتر تا ۳۵۰۰ میلیمتر در شاخه‌های ۳، ۶ و ۱۲ متری و با مقاومت‌های ۸، ۱۶، ۳۱.۵ و ۶۴ کیلونیوتن بر متر مربع تولید و ارائه می شود از پر مصرف ترین نوع لوله کاروگیت شامل:

لوله کاروگیت ۱۰۰۰

لوله کاروگیت ۱۸۰۰

لوله کاروگیت ۲۰۰۰

لوله کاروگیت ۱۲۰۰

لوله کاروگیت ۱۶۰۰

قیمت لوله کاروگیت:

پارامترهای مختلفی وجود دارد که در قیمت و تعیین قیمت لوله کاروگیت موثر است.از جمله این پارامترها شامل:مواد اولیه،نوسانات بازار،ابعاد لوله کاروگیت،نوع اتصالات،نوع کاربرد و نصب،استاندار بودن و...بستگی دارد.

گروه صنعتی و تولیدی هلدینگ صنایع برتر:

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، انواع کولینگ تاور و قطعات برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، منبع کویل دار، رادیاتور، دیزل ژنراتور، پمپ و سیستم های آبرسانی توسط انواع لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله زهکش و لوله فلزی، سیستم های تصفیه آب و هوا، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، سختی گیر، فیلتر شنی، تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس و منهول پلی اتیلن، درب منهول، طراحی و ساخت انواع مخازن از جمله مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن فایبرگلاس، مخزن استیل، مخزن اسید، مخزن کامپوزیت، تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، یخساز صنعتی، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل و ... با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید لوله کاروگیت و محصولات مشابه را دارید، می توانید با دریافت قیمت لوله کاروگیت و مشورت کارشناسان فروش هلدینگ صنایع برتر ایران انتخاب بهتری داشته باشید.مجموعه صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران در زمینه تولید انواع لوله کاروگیت به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع لوله کاروگیت و دیگر مدل ها که داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوله کاروگیت و نحوه تولید آن به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 – 09129536702 – 09127065945



:: برچسب‌ها: لوله کاروگیت-قیمت لوله کاروگیت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلدینگ صنایع برتر
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد